Powered By Blogger

tisdag 1 juli 2014

Att ha blivit störtförälskad & vad man kan lära av det


Elcykel. Jag provade snabbt en gång och fick panik. Kändes som jag skulle kickas snabbt och rakt till månen på en femtedels sekund. Idag åkte jag på en av nödvändighetsskäl, för att färdas genom staden. I stortrafiken. Megarädslan var ett faktum. Men! Snudd på mindre än en minut senare var jag störtförälskad. Elcykel is da shit! Så! Dagens lärdom får bli att inte ha förutfattade paniknojjor om saker man inte vet ett dugg om förrän man testat på riktigt... Peace out!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. En sån vill jag ha! Så slipper jag trampa som en idiot uppför backarna hem. Kram!

    SvaraRadera
  2. Så sant! Jag är alldeles för rädd för allt jag inte gjort tidigare och det är så dumt!
    Trevlig kväll och kram!
    Mona

    SvaraRadera