Powered By Blogger

torsdag 3 juli 2014

När ett upp blir tio ner


Trappuppgångar får symbolisera gårdagen. Den hemma som nedanförgranne D har pimpat lite smått och den jag preimärgick, den som leder till ett ställe där jag kommer att (tvingas) spendera tid de dagar jag inte jobbar. Ett påhitt av en myndighet då jag (tyvärr) inte arbetar heltid… Trappor får symbolisera gårdagen som på flera plan var en riktigt jobbig, tung, bedrövlig dag… och för att det ibland känns som att varje steg jag lyckas ta mig upp, snabbt och brutalt innebär att jag far tio tillbaka… Fast jag har lite bättre hopp om denna dag, som inleds med ett tidigt arbetspass, så ni får gärna hålla tummarna… :o) Peace out & Take care!

4 kommentarer:

  1. Hoppas dagens arbetspass blir bättre....ibland är dagarna "skit" tyvärr....
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Såklart hålls tummen och vilka fina trappor ändå...Kram

    SvaraRadera
  3. tummarna hålls här. kram AnnaSC <3

    SvaraRadera