Powered By Blogger

onsdag 9 mars 2011

Plagg som aldrig får lämna – del 15 (av 15)

Jag har medvetet sparat denna till sist i mitt tjat om plagg som aldrig får lämna eftersom det är den Molly som jag håller allra hårdast i. Skulle jag bara få behålla ett enda plagg så är det denna som utan all tvekan hade fått stanna:



















CC jacket, almost black

Som jag hittade i ett paket på köksbordet när jag vaknade den 4 augusti förra året. Samma morgon som maken precis hade åkt iväg på festival i Tyskland. Paketet var en överraskning från honom, köpt på rea tack vare en lottovinst. Ett drömplagg alla kategorier, vilket alltså håller i sig med näbbar och klor fortfarande. I just LOVE it!!! Hoppas ni får en bra dag. Vi ses senare. Kram!

8 kommentarer:

  1. Den är så fin! Såg den på en tjej på tunnelbanan en gång och kunde inte slita blicken från den :-)

    SvaraRadera
  2. Klockrent! Nej, den får aldrig flytta eller jo...till mig i så fall... mohahahahamohahahaha....

    Kram snygging!

    SvaraRadera
  3. Hade jag en sån hade jag hållit jävligt hårt i den jag med!! Så snygg så det är sjukt! Ha en bra dag gumman! Vi hörs i kväll....Kram!

    SvaraRadera
  4. Självklart skall denna alltid bo hos dig!! Den är så mycket du,,snygg, tuff o mjuk på samma gång!
    Idag har jag både hört o sett LÄRKAN!! Tjohoo vad jag blir glad över det!! Kanske fånigt men då är det faktiskt VÅR!!! Äntligen..
    Ha en fin dag i vackra vädret!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Det kallar jag kärlek!

    SvaraRadera
  6. Åhja vad fin den är! Så helt rätt på dig och den är så underbar.
    Hoppas på att jag någon gång i livet får tag i den, det tror jag nog..
    Massor med kärlek,
    kram

    SvaraRadera
  7. Tack tack för att ni tar er tid att kommentera! KRAM på er!

    SvaraRadera
  8. Yes, the jacket is fabulous; you must never part with it. The husband must be pretty fabulous too so I would keep him as well!!!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera