Powered By Blogger

söndag 13 november 2011

Liten söndagsförsäljning – 5 Mollysar till salu

Tre av dem har redan figurerat i till salu-inlägg här tidigare men de får åka med denna svängen igen eftersom jag har sänkt priserna. Två av dem gör dock premiär i försäljningssammanhang här hos mig. De 5 Mollysar jag säljer nu är:
 



















1. Amerind dress i ljuslila, royal och mörkt blå i storlek 2. Jag älskar den här klänningen men eftersom den aldrig har blivit luftad av mig så är det, tyvärr,  dags att den får flytta. Jag har dock inte köpt den ny utan begagnad på Tradera, dock i fint skick. Pris 950:-



















2. Amerind dress, svart och rosaröd. Storlek 2. Köpt begagnad i fint skick och har bara blivit använd av mig under ett par timmar. Pris 850:- = RESERVERAD



















3. Flour power embroided blouse i storlek 2. Grå med fina vita brodyrer och spetsdetaljer i royal. Jag har köpt den ny med tags på Tradera och aldrig använt den själv eftersom den är något för liten upptill för mig. Jag ligger mellan 2 och 3 i storlek så jag skulle kalla den här en normal 2:a. Pris: 490:-



















4. Lila stickad kofta i storlek 2. 100% bomull. Något ljusare i färgen än vad det ser ut här. Den broderad loggan på detaljbilden sitter på vänster överarm. Använd men i bra skick. Pris 650:- = RESERVERAD



















5. Odd Molly kofta från äldre kollektion, storlek 2. Färgen är chalk/ svagt ljusgrå. 80% lammull och 20% nylon. Köpt begagnad i kanonbra skick, endast använd 1-2 gånger av mig. Pris 700:-

Skriv en kommentar eller maila mig på oddjosanne@gmail.com om du är intresserad av något av plaggen. Likaså om ni undrar något mer eller vill se fler bilder så fixar jag det imorgon förmiddag när ljuset förhoppningsvis är lite bättre.
Det ingår vanligt porto i priserna. Jag skickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 55 kronor. Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp och stryka till kläderna innan jag skickar iväg dem.  
Jag är inte omöjlig med priserna men skambud undanbedes vänligen. Kram på er!

9 kommentarer:

  1. Hej!

    Hade jag lyckats klämma in min lekamen i de två översta så hade jag shoppat loss.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Och jag håller med Eva! Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Nummer 4 skulle jag gärna vila köpa av dig.
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Kan även tänka mig nummer 2 (svart amerind dress).
    KRAM fina!!

    SvaraRadera
  5. Du är välkommen för lite vägledning. Vad jag vet nu jobbar jag både våra pass både måndag och tisdag. alltså 10-12 o 13-15. Vi får försöka fixa så du träffar just mig. Vi har ju nummerlapp men tror det kan gå. Som sagt du är välkommen. :)

    Nu fixa det sista och sen gå till tåget. Pust!

    SvaraRadera
  6. Eva & Linda: ja det där har man ju varit med om själv, lite retligt men himla bra och praktiskt för plånboken… ;o) Kram!

    Odd Molly-holic: har mailat dig, vi hörs senare idag. Kram!

    Sanna: jag kan ju bara propsa på att få träffa dig kanske… får se om jag hinner idag, annars ses vi imorgon. Kram!

    SvaraRadera
  7. Ooo gumman nr 1 är ju to die for..en av mina drömklänningar! Frågan är om st 2 är för stort för mig, vad tror du?=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  8. Hej! Har du kvar nummer 5? skulle vilja pruta lite på den isåfall? Hur är den i storlek?

    kram,
    Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Den är kvar,normal i storlek. Kan tänka mig att gå ner till 500:- PLUS porto, gissar på att portot blir en del och mindre än 500:- känns inte okej. Hojta gärna i min mail om du är intresserad oddjosanne@gmail.com Kram!

      Radera