Powered By Blogger

fredag 3 maj 2013

Två ska bli tv-stjärnor, en annan tvärvägrade min plan


Var och skeppade iväg mr Make och Freja hund till Stockholm i morse. Där de ska vara med på en tv-inspelning i eftermiddag och kväll. Hela grejen är ganska galen, inte minst eftersom de blev uppraggade av ett produktionsbolag via Instagram... Vet inte hur mycket jag får berätta så jag håller det så här till jag vet hur pass sekretessbelagd hela grejen egentligen är… :o) 
Tanken var dock att jag och Ajax hund skulle powerwalka oss genom stan och lite till efter tågets avgång. Men det tvärvägrade fröken MegaSur. Hon ville inte ens lämna tågperrongen, så redan där insåg jag projektets omöjlighet. Så det blev att släpa henne till parken istället. Där motionsnivån inte nådde upp till mer än att sätta sig ner och glo rakt ut i luften och att tokkäka gräs mellan varven… Joråsåatt… det är i alla fall inte jag som bestämmer här inte… Peace out för nu!

5 kommentarer:

  1. låter spännande!! :-) haha...det gick inte så bra alltså ;-) inte jag som bestämmer här heller ;-)
    Ha en skön dag snygging!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha! Vilken grej! Såg på FB vad det var. Hoppas det blir nåt av det hela nu också! Kram

    SvaraRadera
  3. Men Ajax din latmask! ;)
    Du får komma hit och leka med Jay så du får lite motion.
    Ja ta med matte och husse och TV-stjärnan också såklart.

    SvaraRadera
  4. jag var ju tvungen att nyfikensnoka på FB :D Det här är ju skitkul - hoppas det blir något av det!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ah fasen vad kul med TV! Du får berätta mer sen.

    Haha, skrattar lite åt Ajax, skönt med "personligheter" ;-)

    kram

    SvaraRadera