Powered By Blogger

onsdag 11 juli 2012

Min förmiddag i tre bilder – onsdag



Så jäkla grått och trist, idag igen, till och med hundarna surar över vädret.


Uteservering a la "sommaren" 2012.


Och vad säger man, såklart att regnet skulle börja vräka ner också... Men nu har det gett sig iväg igen, och eftersom jag är på utflyktshumör så gäller det att passa på. Så snart blir det därför utbaxning av såväl vovvar som mr Make, kasta på sig lite utländsk valuta och bege sig. Vill ni får ni såklart gissa vart ni tror turen går... ;o) annars kommer avslöjandet lite senare under dagen... ;o) Peace out för nu!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Minst sagt!!! Jag kommer inte in min mail nu... :o( Svarar dig så fort jag gör det men svaret är ja. :o) Kram!

      Radera
  2. ..min kvalificerade gissning blir båttur till närmaste grannland :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 10 points till Flipfloppan... :o) Kram!

      Radera
  3. Oj vilket skitväder! Här är det lite bättre men vågar mig nog inte ut till havet.. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja fast som tur var stack regnet så eftermiddagen var hyfsat okej. Och nu bara måste vi ju få sommar, i hela landet helst tack. Kram!

      Radera