Powered By Blogger

söndag 22 juli 2012
















Vi, jag och Helen, reagerade lite på hur små alla stassarna är och ännu lite mer på bystomfången. För om man tycker att Odd Molly snålar med tyg över det partiet så är det ingenting mot vad Wallin gör. Ganska svårt att fatta hur till exempel Victoria Silvstedt, Carolina Gynning och andra damer med fyllig barm har kunnat ha dem utan att flasha behagen…
Jo det finns skyltar som berättar vem som har burit plaggen, fast jag var så uppstajsad att jag glömde att pränta det i minnet för att ha med här. Sorry för det…:o) Men har ni chansen så gå och se utställningen själva, en av de allra bästa jag varit på i mitt liv. Och då har jag ändå sett en hel del under mitt dryga decennium som reporter inom nöjets vida ramar… Take care och Tjing för nu!

3 kommentarer:

  1. Och då passar jag på att berätta att den är kvar till den 4/11, så du hinner se den en gång till ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanonbra ju! Tänkte faktiskt just det,att jag skulle vilja se den en gång till. Funkar dock inte helt bra på lördag eftersom vovvar ju ska med då... Kram!

      Radera
    2. Nä ta det när den fantastiska veggiebuffén är på plats i september.

      Radera