Powered By Blogger

torsdag 29 november 2012

Riktigt megaglad för mitt senaste klick


Det var den här sjalen jag rabattklickade i helgen, från Hunkydory. Provad i grått i lokal butik för ett tag sedan. Många gånger klämd på sedan dess men prislappen har känts övermäktig. Inte fullt lika tråkig med procent alltså... 
Och jag är megaglad för att fingrarna hann före hjärnan där för med en riktigt iskylekall vinterdag utanför dörren är denna filtrelaterade sak perfekt! Så den får haka på en tur till nu. När jag ska dejta fin bloggvän. See you! Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ja men ser ju fin ut! Hade noll koll o bara gissade i vanlig ordning!
    Ha en trevlig dejt i mörkret!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser varm och gó ut och en bra inverstering eftersom det ska bli kallt nu, sägs det.
    Jag klickade Desigual. =)

    SvaraRadera
  3. Bra klick! Ibland är det skönt att ha något enfärgat. Och den ser mjuk och gosig ut.
    Kram

    SvaraRadera