Powered By Blogger

tisdag 4 december 2012

Dagens & lite sådant jag har sysslat med

Springa till bussen och hinna med den precis, spendera ett par timmar i skolbänken, gilla att umgås med andra arbetslösa och äta medhavd pastasallad för andra dagen på raken. Mellanlanda hemma med kaffe, bakreceptspaning och en hund i knäet. Posta adventspresenter, springa på en gammal kompis, fundera på att besöka en av mina favoritbutiker men strunta i det och istället plocka matvaror att shopsa hem på Ica. 
Prata I-landsproblem och zinkhus från Walther med en finfin vän i telefon och sedan få lite skäll hos optikern eftersom jag byter linser för sällan. Göra en synundersökning bland högteknologiska apparater som brummade lite monsteraktigt för att därefter babbla flanellskjortsförsäljning med han som äger huset jag bor i. 
Tokfylla tvättmaskinen, smygäta en halv påse chips, diska, hänga ut mina djur genom att belamra Instagram med bilder på dem och förundras över hur en flaska curryketchup kan ha hamnat i min kyl men ännu mer undra över vad det var för tokstolle som fick för sig att det var en bra idé att börja tillverka denna sensationellt äckliga produkt…
Ja det är lite sådant jag har sysslat med idag. Bland annat. Och stassen? Denna:


Stickad tunika – Odd Molly Crochet frill dress, dark berry, jeans – Gina Tricot, pjux – Jeffrey Campbell Brit 2, halsband – Rock by Sweden, handledsvärmare – Odd Molly Aguarana sleeve warmer, dark grey. Peace out för idag!

4 kommentarer:

  1. Full fart förstår jag :-)
    Kram och ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. de skällde alltså på dig?? "sickna" typer!! ;) KLem

    SvaraRadera
  3. Har också gjort misstaget att köpa den där curryketchupen nån gång. Fy faaan......Kram

    SvaraRadera
  4. Jäklar vad effektiv du varit!
    Den där tunikan är så fin!
    Kram

    SvaraRadera