Powered By Blogger

lördag 8 december 2012

Shit vad jag är full...

... av lussebullar, hemgjord choklad och skumtomtar. Av småkakor, klementiner och olika sorters glögg. Och av braiga intryck, fina vänner, en storkasse lastad med julklappar och en jäkligt najs dag på utflyktsvift. Lite så där lagom full av världens bästa energiladdning... Och hemma...


... fixar mr Make middag som ska bli veggostroganoff och ris. Så jag kastar mig över den nu. Maten alltså... Och kör en slags glöggfestrapport från Flippfloppanburen imorgon istället. Kärlek & Respekt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Du är bäst!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ååh vilken härlig bild! Att lägga huvudet på sned på det viset....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja så mycket kolhydrater var det längesen jag fick i mig... ;)

    SvaraRadera