Powered By Blogger

måndag 26 augusti 2013

Inget ont som inte har något gott med sig…

… är ett uttryck som jag egentligen tycker ganska jäkla illa om. För att det är lite för äckelkäckt i mina öron. Men! Nu råkar det passa väldans bra på mina stassar idag. Först den där som jag inte trivdes i. Alls! Som därmed representerar det onda… Och det till den grad att när jag skulle bege mig ut med gymet i sikte denna kväll, och bara hade de där tajta träningsbyxorna rena så jag fick kasta på mig dem så kom jag plötsligt till insikt med att de inte var så illa att bära ändå.


Bra mycket trivsammare än den tidigare vardagsoutfiten. Till och med så pass att jag kände att jag har vant mig vid dem, kan bortse från att mina fulaformade ben och den där hänghäcken jag bär runt på exponeras rejält. 
Till och med så att jag nu funderar på om jag inte ska försöka hinna till Stadium (där jag just nu har 20 procent rabatt) en sväng imorgon och se om jag kan hitta ett par till i samma kroppsavslöjande stuk… Så pass bra kan det alltså vara att knata runt i en oangenäm feloutfit under en hel dag… ;o) Peace out för idag! 

3 kommentarer:

  1. Hängröv va?! Inte på din kropp nånstans! Men visst är det skönt med tight nertill:) Helst med resår i midjan;) Kram

    SvaraRadera
  2. Avundsjuk på din kropp! Nu ska jag också börja träna! TACK för inspiration! <3

    SvaraRadera
  3. Hej Josanne,

    Kul att höra att du "upptäckt" ett helt nytt träningsplagg. :) Hoppas du hittade några fina nya träningstights hos oss som du blir riktigt nöjd med.

    Lycka till med gymmandet!

    Vänliga hälsningar,
    David B

    Stadium AB
    www.stadium.se

    SvaraRadera