Powered By Blogger

fredag 29 april 2011

Borde man inte lära sig av sina erfarenheter...

... borde man inte fatta att det liksom inte funkar att hårdfesta till klockan 5 på morgonen om man vill må bra och känna sig pigg och fräsch när man vaknar upp ett par timmar senare...
Tydligen inte för istället för att slutföra projektet att välja ut bilder från natten att kasta ut här så känner jag att jag måste gå och lägga mig en sväng igen... Ses senare, när tanten har lyckats skaka av sig baksmällan från helvetet... Kram!

4 kommentarer:

  1. Det är inte dåligt att du orkar att festa till klockan fem :D Kram

    SvaraRadera
  2. Man får väl nya erfarenheter istället;)
    Natti natti sov så gott!

    SvaraRadera
  3. Hur orkar du? Jag är liiiite yngre och slocknar på soffan 21 eller i bästa fall runt 21.30.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grejen är att jag inte heller orkar egentligen, därav mitt sinnesslöa tillstånd idag... det kostar på att leka med ungdomar minsann... Kram på er!

    SvaraRadera