Powered By Blogger

onsdag 22 juni 2011

Nu efterlyser jag förslag på teman

Vad kul att ni är på med ett nytt fotoutmaningsgrepp! ;o) Jag tror det kan bli riktigt skoj, framförallt att se hur alla tolkar de teman vi kommer att ha eftersom det ju kan skilja sig hur mycket som helst, mer än de uppdrag vi haft hitintills.


Om allt går som planerat så kommer jag att befinna mig på festival i Tyskland första helgen i augusti så vi drar igång veckan efter tycker jag. Ok? Och även om det kan tyckas som att det är ett bra tag dit så är jag ändå så trist att jag efterlyser förslag på teman redan nu.
Alla idéer mottages med största tacksamhet. Eftersom min mail är minst sagt svajig så får ni supergärna plita in era uppslag i en kommentar här under. Kram!

9 kommentarer:

  1. Kul men nya fotoutmaningar i augusti! Ska klura på förslag :) Vad är det för spännande festival du ska på? Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det skulle vara kul att se hur man tolkar sitt jobb alt det man har jobbat med.
    Man behöver ju inte berätta vad jobbet är så blir det ännu roligare.

    SvaraRadera
  3. Ett är om man samlar på något... Är primeboots stora i storleken, normala eller små? Hur är dom i skaftet upptill? Jag har ganska breda vader, funkar dom då??
    Mvh V

    SvaraRadera
  4. Som du vet... jag är en usel människa på allt vad utmaningar heter.
    Men blir klart impad av vilken grej du dragit igång, folk e ju som galna och gör 'samma-lika-som-Josanne'.
    Tror att du har blivit något av en Odd Mollys bloggtrendguru.

    Keep up
    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  5. Ska klura lite. Ringer i kväll om du är hemma. Tänkte tala lite tatuering med din man också, har en kund som ev skulle vilja göra en tatuering i Stockholm också. Får se om det är nåt han kan tänka sig att göra......Kram!

    SvaraRadera
  6. Nu ska jag vara lite bättre med - kul med olika teman! Ska tänka på förslag

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hello,
    My suggestion is to answer this question:

    What is the sentence that you would like to write in an Odd Molly garment?

    Hugs

    SvaraRadera
  8. Lager på lager kanske kan vara ett tema?
    Tycker dina fotoutmaningar är skoj men tyvärr inte hunnit med de sista. Nya tag - nya utmaningar! Återkommer om jag kommer på fler.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tack som fan för förslag... bevarar dem i bakhuvudet, och här såklart...

    Carina: haha... nä Mollys bloggtrendguru är jag INTE, fotoutmaningarna är inte bara min grej, vi hittar på förslag tillsammans, sedan råkar jag bara leka lite administratör av konceptet.

    Kram på er allihop!

    SvaraRadera