Powered By Blogger

måndag 26 mars 2012

Dagens - återvinning & smygförsök

Ibland är jag jäkligt glad att jag är slarvig. För efter en tidig morgon, med för långt kaffedrickande och filosoferande och därför alldeles för kort stund över att dona till mig så blev jag mer än glad när jag upptäckte att söndagens stass fortfarande låg slängd i sin helhet över vinskåpet. Så det blev återanvändning idag:


Och försök till smygfoto av den i en offentlig spegel i kapprummet på praktikplatsen. Försök eftersom det gick folk förbi som såg. Känner man sig ändå bortkommen och lite pinsam så kan man ju lika bra spela den rollen fullt ut. Tänker jag... Ses senare om ni har tid och lust. Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Ja man gör vad man kan haha. Ska bli spännande att få dina intryck efter första dagen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag man får ju göra något för att pigga ut sin tillvaro... ;o) Intryck kommer... måste bara samla ihop dem lite först... Kram!

      Radera
  2. Hoppas du trivs på din praktik; gör man bara det löser sig det andra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har du rätt i och trivs jag, för bra eftersom det bara är en kort praktik... Kram!

      Radera
  3. Kan du ses på onsdag vid lunhtid typ? Kram

    SvaraRadera