Powered By Blogger

fredag 2 mars 2012

Fem veckor som rusat åstad

På väg till sista dagen i skolbänken. Om man inte räknar den ynka dag sju veckor fram i tiden som det blir återsamling efter praktikpasset.
Fem veckor. Som rusat åstad, samtidigt som det känns som en evighet sedan jag klev in genom dörren där första gången. Sista dagen som pendlare, vilket jag inte kommer att sörja något nämnvärt. Och säkert inte ni heller eftersom det därmed vankas slut för alla mina menlösa tåginlägg, som detta... Metropolen kommer jag kanske att sakna en smula men den finns ju kvar, för besök även utan plikter.
Jag har absolut ingen mening eller tanke med dessa svamlerier. Vill mest fördriva tiden i skumpande läge. Och kanske berätta för er att det är sol i min lilla by idag...


... hoppas den har hittat till er också. Ha en bra dag. Take care därute. Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Här är det lovely väder med!=) Härligt att slippa pendlandet! Hoppas du får en skön fredagskvälll;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det underbart med sol! Nu är våren på gång, äntligen! :o) Ha en skön kväll du också vännen. Kram!

      Radera