Powered By Blogger

tisdag 20 mars 2012

Hemma igen & orkar ni se mer?

Så var jag då hemma igen. Vilket bland annat betyder från den här stassen på flygplatsen på Kap Verde igår eftermiddag...


... till invirad i tjocktröjor och täcke just nu. Plus två katter i knäet som även de hjälper till att bidra med lite värme. För det är kallt! Och grått och lite regnigt. Och trist... Och jag har nog glömt kvar större delen av skallen nere på ön i Atlanten för jag vägrar inse att jag inte är kvar där. Och håller mig ännu lite mer kvar genom att bläddra igenom bilder jag tagit de senaste två veckorna. Det blev ett gäng. Jag vill ju kasta ut fler här men tänkte kolla med er först; vill och orkar ni se fler? Eller räcker det bra med de jag redan prackat på er?
Nu ska jag ge mig på den tråkigaste biverkningen en resa för med sig, uppackning av smutsiga kläder... See you senare om ni känner för det. Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

18 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Hade också stannat kvar mentalt om jag var i dina kläder.. Vill jättegärna se bilder och drömma mig bort! Kramar

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem :)
    Kram
    L8

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem! Jag vill gärna se mer:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem! Och visa mera bilder! Här har vi sol men SNÖ idag...... Kram

    SvaraRadera
  5. Välkomna hem!

    Jag hjälper er gärna att hämta hundarna men det vore en fördel om ni kunde tänka er att svara på telefon/sms då..?

    Väntat på uppföljningssvar från Henke i 1,5 timme nu sen jag fick bekräftat att ni gärna ville ha hjälp.. Nu drar jag och tränar istället så får ni höra av er sen om ni fortfarande tycker det vore intressant..

    /ell

    SvaraRadera
  6. Välkommen hem igen :-) JA ! Absolut ska du slänga ut fler bilder :-) Supernajs att kolla ! Å jevvlar vad färg du har fått :-)
    Kram !

    SvaraRadera
  7. Välkommen hem snygging!=)
    Så kul att få hänga med på er resa! Gärna mer bilder;)
    Hoppas det är ok att vara hemma...fokus på helgen gissar jag!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  8. Säger som de andra, men vi vill också få drömma lite till så visa Alla bilder du har....

    SvaraRadera
  9. Välkommen! Härligt brun du är!
    kram

    SvaraRadera
  10. Jesus så fräsch du ser ut! Du fär gömma dig i ett hörn på fredag :D
    Gärna mer bilder när du får tid.
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Självklart vi vill se mer bilder!! och välkommen hem- Kram

    SvaraRadera
  12. Välkommen hem! Klart vi vill se mer bilder! Kram

    SvaraRadera
  13. Gärna mer bilder :) Jag är så nyfiken på Cap Verde, har redan börjat googla lite...

    SvaraRadera
  14. Mer bilder! Och jösses så brun du är!! Kram

    SvaraRadera
  15. Jeez, vad brun du är! Kommer känna mig transparent bredvid dig på fredag ;-)

    jag ser gärna fler bilder.

    kram

    SvaraRadera
  16. Välkommen hem! sukta oss gärna mer! sååå brun du är! kram

    SvaraRadera
  17. Kul!!! Att ni vill se fler bilder! Det ska ni absolut få. Och så brun som ag ser ut på bilden är jag inte! Inte riktigt och lite hinner jag nog tvätta bort till på fredag också så oroa er inte... säger jag och hoppas slippa sitta ensam i ett hörn... ;o) KRAM!

    SvaraRadera
  18. Hej och välkommen hem! Jätteroligt att ha fått "följa med" till Cap Verde. Jag ser gärna mer bilder och gärna på vovvar!
    Kram

    SvaraRadera