Powered By Blogger

måndag 7 maj 2012

Dagens – gör ett snabbt avtryck på väg till spisen

Jag reagerade, som fan, på hur trött jag ser ut på bilden i förra inlägget. Fast konstigt är det inte för jag är minst så trött. Intill skelettet trött till och med. Och just nu intill döden hungrig också. Så därför kastar jag bara av dokumentationen av dagens stass här nu. Innan jag förflyttar mig till spisen. En dagens som innehåller ett plagg jag ägt sen i höstas men luftar först idag, den stickade klänningstunikan:



Är kluven, om den är en hiss eller diss? Vad tycker ni, funkar på mig eller funkar inte på mig! Ärligt!… Spisen var det ja. Fast jag återkommer med lite av det som sades under mitt möte, det jag var på väg till i förra inlägget. Med den snygge. För det har jag lovat, och har man lovat ska man hålla… :o) Peace out för nu!

8 kommentarer:

  1. Absolut hiss på dig! Så snyggt med Drama coat till:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Superhiss tycker jag. Som gjord för dig :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Hiss för bövelen! Använd mera! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad heter den virkade tunikan/ klänningen?
    Mvh A

    SvaraRadera
  5. Funkar utmärkt på dig!

    SvaraRadera
  6. Jamen den är ju klockren (hur kan du tveka?)

    Pöss!

    SvaraRadera
  7. Så snygg!! Men om du inte vill använda den mer vill jag ha första tjing ;-)

    SvaraRadera
  8. Tackar Tackar! Det var något med mig och stickade klänningar, något som aldrig har klickat fullt ut. Fast det är nog ändrat nu för till 99% Kommer denna att få stanna. Och användas mer. Skulle jag mot förmodan ångra mig så har Anna härmed förstatjing. Och namn... ja vad heter den? Kommer inte ihåg tyvärr... Kram på er allihop!

    SvaraRadera