Powered By Blogger

torsdag 10 januari 2013

Någon som vet något om denna?


I mina ögon är denna Odd Molly ett rätt stort mysterium… För den har identiskt mönster och är av samma stuk som Superian-serien, som väl kom hösten 2011, om jag inte är helt ute och svajar på fel gunghäst… Men jag får inte ihop den alls med vare sig tunikan eller klänningen… 
Hittar den inte på nätet trots såväl gedigen som djuplodad googling… Eller kan det kanske vara så att denna aldrig gick i produktion och därför är en sample. Eller! Kan det till och med handla om att det är någon form av efterapning av ”kopieaktör”? Typ... 
Tacksam för all form av hjälp i detta oerhört viktiga ämne… ;o) Nu: dags för fix inför dagens skolbundna aktiviteter. Hoppas ni får en bra dag! Kärlek & Respekt!

2 kommentarer:

  1. Hej! Detta är ett sample, köpt i Gällstad för 300 kr. Fanns där när jag var där förra veckan, säljaren säljer bara samples! Och det är inte snygg på, jag är också en storlek 1, mystisk passform..
    Kram Viktoria

    SvaraRadera