Powered By Blogger

torsdag 17 januari 2013

Visar megavackert i skräpformat

Testade igår – skräp, gjorde ett nytt försök idag, mest skräp det också. Men! Jag vill ju så gärna visa, vad som låg i min postlåda igår. Så därför får ni ändå dagens skräpbild. Och så får ni tänka er att det är tusen gångar finare egentligen. Okej…


Japp, det superstiliga, megaförträffliga halsbandet som jag vann hos vackraste Shopaholic. Innehållande hela 230 delar, exklusiva sötvattenspärlor, rosenkvartz, specialslipade pärlor, syntetisk opal… Helt enkelt alldeles alldeles underbart!!! Ja det var allt jag ville för den här gången, lyckoskryta… :o) Nej förresten, jag vill tipsa er också, om att Shopaholic även säljer sina egendesignade smycken, ni hittar hur mycket fint som helst om ni klickar HÄR. Peace out & Take care därute!

6 kommentarer:

  1. Grattis till fina vinsten. Det är verkligen läckert!
    Kram

    SvaraRadera
  2. ÅH, finaste Josanne......SÅ GLAD JAG BLIR, blir alldeles röd om kinderna av alla fina ord :-) Är så glad att halsbandet hamnade hos dig.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Ja, det är verkligen fint, duktig hon är och så härligt att ha ett helt unikt halsband också :) Klem

    SvaraRadera
  4. Superfint! Och läckert på dig! Grattis!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att du vann något du gillar så mycket!

    SvaraRadera