Powered By Blogger

onsdag 25 april 2012

Vita Pleasejeans till salu & en het swappönskan

Ja rubriken har redan sagt vad det här kommer att avhandla så jag drar inte ut på det utan börjar direkt med två par vita Please jeans som Minoo har till salu:




Ett par i storlek M vilket är samma som 43 cm mätt rakt över midjan och ett par i storlek XS som mäter 36 cm på samma ställe. Sprillans nya, inte ens provade. Hon vill ha 1200:- styck, inklusive spårbar frakt med Posten. Vid intresse eller frågor maila Minoo på earlymorningprose@gmail.com

Och sedan har jag en het swappönskan. Om att byta dessa båda snyggingar…

Rock-a-fellow slip top, golden porcelain

Rock-a-fellow slip top, vintage dark grey 

… i storlek 3. Jag inledde med att köpa dem i den storleken, men som jag väldigt snabbt upptäckte var i överkant, så jag slog till på 2:or också, och det är de jag använt mest. Dessa i storlek 3 är alltså väldigt sparsamt använda. Och vad jag önskar swappa mot är samma igen men då alltså i storlek 2. Så har du dem och vill byta mot mina så hojta i en kommentar eller maila mig på oddjosanne@gmail.com
Och det var allt från mig för idag. Jag är trött så det värker in i skelettet, satt till och med på praktiken och höll på att somna flera gånger nu i eftermiddag så jag ska försöka knoppa in tidigt denna kväll. Var rädda om er. God natt & Kram!

5 kommentarer:

  1. Om du vill sälja en storl 3 i ngn färg istället så är jag väldigt interesserad:) Mvh. Angelica
    angelicafalt@hotmail.com
    Tack också för din härliga blogg!!

    SvaraRadera
  2. Vill du sälja den grå i stl 3 så är jag intresserad...:))

    SvaraRadera
  3. Skulle precis säga det som too di boo redan sagt :) Så jag ställer mig i en imaginär kö. Kram

    SvaraRadera
  4. Har mailat dig! Kramar

    SvaraRadera
  5. Lovar att hojta till er först om det blir tal om sälj!
    Bettina: har sett inte hunnit svara bara ska göra det strax.
    Kram på er allihopa!

    SvaraRadera