Powered By Blogger

måndag 28 december 2009

Inte som jag tänkt

Inspirerad av alla fina och tätt uppdaterade Odd Molly bloggar. Visionen var att skapa en blogg i alla fall snudd på i samma klass.


Men saker har en tendens att aldrig bli som jag har tänkt mig. Så även nu.

Min lilla mobila Internetuppkoppling strejkade å det grövsta igår så det blev inga uppdateringar där inte...

Tillika bestämde jag mig för att slå till med en städ och fixardag så någon snygg outfit blev det inte tal om heller...

Men dock en bild... som kommer drygt 24 timmar senare än tänkt...



Dagens på jobbet-outfit kommer senare ikväll... peppar peppar...



Gårdagens outfit

Mysbyxor - mina högt älskade Velvet pants i turkos

Flipflops - som den brasilianska flaggan till trots är inköpta på Kap Verde i november i år, snorkallt på våra (fula plast-)golv och erfarenheten har lärt mig att flipflops funkar bättre än strumpor... ingen aning om hur det kan vara så men det är det



Sunkig munkjacka från HM fick dock inte vara med på bild... vilket kompenseras med min fina vovve... betydligt mer dressad än mig denna dag som alltså var igår

3 kommentarer:

  1. Vilken liten söt hund du har! Och mjukisbyxor och flipflops är inte illa alls det. Och ingen brådska med inläggen. Ta det i den takt du hinner och kan. Så kul med en ny bloggvän tycker jag! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar mina frills pants och har köpt ett par till på rean. Supersköna!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Katinka: din Mozart (ja du vet ju vid det här laget att jag följt din blogg i ungefär en månad innan jag gav mig till känna) är precis lika söt! Kram!

    Ingrid: eller hur, skönare finns inte! Fast mina är ju inte frills, tyvärr för de är ju snyggare dessutom :o)
    Och så avis jag blir på ditt liv i byn, här är det liv i storstad som gäller dygnet runt... saknar stillheten (från när jag bodde på landet mitt ute i ingenstans på Gotland) Kram!

    SvaraRadera