Powered By Blogger

torsdag 31 december 2009

Tips skickas vidare


Såg ett tips på Ingrids sida i morse http://livetibyn.blogg.se/ som jag var tvungen att kolla upp. En superläcker underkjol på Lindex. Det fanns en enda kvar och jag hade sådan supertur att den var i just min storlek.
Nu vill jag skicka Ingrids tips vidare eftersom det var en kanonfin underkjol, lär passa perfekt under Mollysar. 299 kronor för denna sötnos.
Nu är det hög tid att rota runt i garderoben och få ihop till nyårsstassen. Underkjolen blir första steget.
Återkommer med bild.

4 kommentarer:

  1. Aha, vad kul att du anamade tipset!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Skickar gärna ner lite snö till er om jag bara kunde.
    Önskar dig ett riktigt
    ~GOTT NYTT ÅR~
    Ullis

    SvaraRadera
  3. Hihi! Den har jag! supergullig är den!

    Gott nytt år! KRAM

    SvaraRadera
  4. Ingrid: japp, ett kanontips! Tusen tack! Invigde den på nyår som du kan se i mitt senaste inlägg, dock syns den inte så bra där, mer anas. Men har en känsla av att den kommer att få luftas en hel del.

    Ullis: Det ligger snö i luften så kanske hjälpte det att du försökte :o)

    Evalena: Visst är den gullig! Ett steg i min riktning att klä mig lite kvinnligare :o)

    SvaraRadera