Powered By Blogger

onsdag 14 april 2010

Dagens – i katastrofläge

Öppna worddokument för att kunna fortsätta med det jag redan har skrivit?
Inte en chans… Mitt usb-minne har bestämt sig för att totalstrejka.
Så nu måste jag skriva om det som redan var klart. Och till det kommer det som inte var klart. Tillsammans mer än en halv tidning. Jag har på mig till klockan 9.00 imorgonbitti.
Katastrofläge!
Mission impossible!
Men envis som jag är tänker jag i alla fall inte ge upp utan ett seriöst försök. Därför ser ni inte mig på ett tag, kanske ett dygn eller så…

Men slänger av en dagensbild på vägen ut.


Emb bikette denim jacket
Alchemistry s/s blouse, rouge
Chrysalis minigown, rouge

Ha en bra kväll! Ses! Kram!!!

10 kommentarer:

  1. Dun gillar den där kombon va? ;-)

    Hoppas det ordnar sig med USB-minnet. Back-up ;-)

    Nä nu ska jag sluta retas...Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Stackare! Ta hand om dig och slit inte ihjäl dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Maria: helt ärligt, stack in handen i garderoben och alchemistryn nappade först. Kom på att den blev lite småkär i chrysalisen sist så därför blev det så. Igen... :o)
    Har 2 datorer, en hemma, en på jobb... eftersom jag jobbar på båda så är usb min bästa kompis. Tyvärr just nu... har testat backup i alla fall men inte min grej ;o)
    Retas du bara, men du kanske får tillbaka någon dag ;o) Massa kram!

    Katinka: ska försöka, du vet ju hur det är med jobb upp över öronen :o) Massa kram!

    SvaraRadera
  4. Din stackare, vilken makalös osis. :(
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken attans otur:( Slit inte ihjäl dig! Kram!

    SvaraRadera
  6. Hörrödu hur går det med köpstoppet;) Kram din luring:)

    SvaraRadera
  7. Tackar för lyckönskningen.
    Kan tänka mig att jag har att konkurrera med halva bloggsverige...

    Ha ha, ja det var ju faktiskt lite komiskt :)
    Båda sönerna har varit i 'Minisverigeland' men inte jag, har mest en längtan att åka dit för att 'alla' har varit där, landet är ju rätt stort så man kanske inte behöver vara i Phuket hela tiden.

    Jobba på nu, misstänker att det är en stund kvar på din arbetsdag ;)

    Kram
    /Carina

    SvaraRadera
  8. å lider med dig....vet PRECIS hur det där är...själv sitter jag med deadline för annonser...i massor!! Hoppas det ordnar sig! Gillar din kombo mycket! ;)

    Kram till dig
    Adela

    SvaraRadera
  9. Supersnyggt! Rött och jeans *Mmmm*

    SvaraRadera