Powered By Blogger

fredag 16 april 2010

Dagens – som snubblade på fötterna

Fredag! Tjohooo!!! Hade hoppats på Mollypaket i dag men så blev det inte… Att det skulle anlända dagen efter att det postats i en annan del av landet var kanske lite väl hoppfullt.
Får istället glädja mig med att jag har det kvar att se fram emot.

Och att det snart kommer en lördag då man kan ta igen allt bloggläsande, och framförallt kommenterande som i princip varit obefintligt från min sida i veckan.
Och! Rannsaka alla par skor jag äger för att hitta några som funkar.
Det här hade jag på mig i dag:


Alchemistry tunic, white – Odd Molly
Chrysalis minigown, almost black – Odd Molly
Paljettdränkt sammetsväst från hösten 2008 – Day Birger et Mikkelsen
Jeans – Gina Tricot
Dödskallehalsband – Michaela de la Cour

So far so good. Tyckte jag i alla fall själv…
Men så var det ju det här med att få fötterna i matchande stil. Och där snubblade det till riktigt ordentligt.
För trots att jag älskar mina Underground Love (med broderade ”hippie”-mönster”) så ville de inte smälta in som jag så gärna hade önskat.


Någon som har förslag på skor som ni tycker skulle funka på mig?

Nu drar jag mig tillbaka igen. För att fixa mat och lyssna på Faithful Darkness – ett av världens bästa metalband. Umgås med maken och djuren, dricka vin och bara vara liksom.

Önskar alla en kanonbra kväll. Kram!

11 kommentarer:

  1. Haha, du är så underbart cool!
    Underbar combo som jag aldrig skulle ha kommit på. Och näe, kan inte hjälpa dig med skorna. Eller kanske? Ett par schyssta cowboyboots (dock ska bara själva foten synas)?

    SvaraRadera
  2. Snyggt med västen! Med skorna vette sjutton, ett par schyssta ankelboots kanske? Ha en bra kväll! Kraaam

    SvaraRadera
  3. Haha, jag tror att jag vet vad du väntar på! Såg ditt namn på en viss Tradera-objekt ;-)

    Får se, om jag har rätt. Men snälla, glöm inte mig och vad jag letar efter, please.

    Och jättefin outfit, väldigt snygg.

    SvaraRadera
  4. Snygging!

    Kramar i mängder

    SvaraRadera
  5. Ah ha...faithful darkness. Dom är ju från Höganäs wiheee! Lika faboulous som vanligt. Me like!!! Ha en trevlig helg! Kramis Ann-Sofie

    SvaraRadera
  6. OK, meddelar sönerna att hålla sig borta från city nästa helg *hihi':
    Å skor ja - då har du kommit rätt =)
    Jag är en hyfsat stor fantast av Vagabond, så bifogar några länkar på skor som jag tror skulle funka för dig.
    1) http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2937-080&color=&isoCode=SE
    2) http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2930-301&color=&isoCode=SE
    3) http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2813-301&color=&isoCode=SE

    Alltid någe :)
    Kram
    /Carina
    Å p.s Ankan är ett snällt smeknamn :)

    SvaraRadera
  7. Ja... som oberoende - utomstående, anonym sak så föreslår jag ett par Björn Borg skor som ser ut som Madicken/Mormors/Stazikängor!!
    Undrar om du förstår hur jag menar?
    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Tusen tack snälla för schyssta förslag. Ni har gett mig idéer som inte känns helt fel... Kram!

    Tarleena: jag har mailat dig! Kram!

    Ann-Sofie: kul med nån som har koll! Visst är de bara sjukt bra! Om du också bor där så är vi ju dessutom grannar :o) Kram!

    Carina: nu var du elak igen eftersom du spikade on det ytterligare i min hjärnkista;o) fan jag vet ju att jag kommer att säga Ankan... Fast har ju dig att skylla på. En vecka kvar, längtar! Kram!

    Lena: fattar precis vad du menar även om jag inte sett de från BB. Och det är precis dit mina idéer har landat. Kram!

    SvaraRadera
  9. Ser att du fått tips jag har samma problem. Tycker det är mega svårt vad man ska ha nu.
    Snygg är du som alltid!!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Fick du inte finingen idag? Va faaaan :( Nåja den som väntar på något gott... Väntar alltid för länge ;)

    SvaraRadera
  11. Jeanette: ja eller hur, man vill ju att det ska vara både snyggt och praktiskt. Klackar är snyggt men absolut INTE praktiskt, eftersom de är alldeles för höga på alla schyssta skor jag hittat. Vill he en lagomklack... Ska rota igenom vad jag har hemma idag. Hoppas på att hitta något klockrent jag glömt :o) Kram!

    Sanni: haha... så rätt! jag tycker dessutom att fredagen är perfekta dagen för paket. För de andra dagarna i veckan är jag bara så stressad att jag snabbprovar och hänger undan. Det förtar liksom glädjen. Men vad fan, ett paket en måndag är bättre än inget paket. Kram!

    SvaraRadera