Powered By Blogger

måndag 5 april 2010

Planerad oufit blev bonnig look

Den här dagen har gått i slapphetens tecken. Förutom att tvätta, dammsuga, torka golv, diska, gå ut med hundar och laga mat så har vi mest snöat in på tv-tittande av högst varierad kvalitet.
Och eftersom det betyder mysbyxor och munktröja så har jag inte någon outfit of today att leverera.

Däremot kom jag på att jag har bilderna från gårdagens stass.
Dels den planerade som är den här:


Och dels den det blev. Som gestaltar sig så här:


Ett betydligt mer bonnigt resultat på grund av att två medspelare fick utvisas i sista sekund.
Det eftersom det ösregnade och var svinkallt ute.
Och att frysa och samtidigt halka runt i regnpölar med risk att ligga i en av dem på grund av oingångna klackar kändes inte som något jag var speciellt sugen på.

Nyinköpta suiteheart minidress, liliac
Chrysalis minigown, liliac
Jacka, Lindex
Halsband inköpt på Kreta 2006
Och så var det tjocka strumpbyxor från Twilfit och boots från New rocks som fick sitta på bänken.
Medan jeans, Vila
och gamla uttjatade stövlarna från Trampolin som fick utstå regnet.

Nu ska jag käka pastasallad och titta på ännu mer tv.
Och kanske ta tag i jobbet som jag helt nonchalerat hela helgen trots att jag får fet ångest när jag tänker på vad jag borde gjort. Och som därför kommer att sno nätter i anspråk de kommande dagarna...
Fast nu är det ju först NCIS och det kan man bara inte missa... ;o)

 Ha en bra kväll! Kram!

8 kommentarer:

  1. Du är skitsnygg vilket som!!!

    kram

    SvaraRadera
  2. Herregud människa, du rockar skiten ur vad du än tar på dig, klackar eller inte! Kram!
    ( Mailar dig i kväll om ev samkörning av du vet vad)

    SvaraRadera
  3. Man kan inte lyckas med alla kombosar, även solen har fläckar ;)
    Men jämförelsevis så ser du bättre ut i alla dina kombosar än vad en del andra göra trots tappra försök :)

    /Carina

    SvaraRadera
  4. Mmmm...tycker det är riktigt snyggt!
    Tack för titten med hos mig!=) Mina hundar är westies (west highland white terrier)Supergoa små varelser med go i! Har sett dina små sötnosar med;)
    Kram Adela

    SvaraRadera
  5. Fengxu: tack söta! Har skrivit hos dig! Kram!

    Linda: har skrivit hos dig också. Kram!

    Carina: haha... den här "solen" har miljoner fläckar. men tack snälla! Kram!

    Adela: westisar är det ju! kom inte på det. Vi ses igen! Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag är ju svag för lite lilac. Har använt mitt i lila mest. Trodde det var svart och puder som skulle bli mest använda men så är det inte.

    Kramen,
    Livet i byn

    SvaraRadera
  7. Skitsnygg outfit!
    Vill ha..........

    kramiz bloggläsaren Marie

    SvaraRadera
  8. Super läckert!!! Förstår att det blev byte för fasiken vad det helt plötsligt blir kallt och regnigt. :( Vill ju ha lite mer värme nu...
    Kram

    SvaraRadera