Powered By Blogger

lördag 10 april 2010

Gårdagskvällens säkra favoriter

Det var en riktigt trevlig och väldigt sen kväll med svärisarna igår. Med middag och massa rödvin på en italiensk restaurang.

Tack söta Lillis och Sanni för klädtips, övervägde starkt båda förslagen. Men eftersom jag var trött intill svimningsgränsen ändrade jag mig i sista sekund och bestämde mig för att det fick bli säkra favoriter.
Och det funkade, kände mig precis lagom klädd liksom.
Förslagen är dock sparade i bakhuvudet för framtida äventyr.


Emb bikette denim jacket
Fields of Lace, white
Chrysalis minigown, liliac
Jeans, Gina Tricot
Skor och halsband gamla i gemet

Nu ska jag bena upp lite i diskhögen som växt sig överväldig efter att vi nonchat den i några dagar.
Är ledig i helgen och ska bara slappa kombinerat med hushållsfix och hundpromenader.
Återkommer med en dagens, mina Traderafynd och kanske lite annat senare.

Ha en bra lördag alla! Kram!



9 kommentarer:

  1. URSNYGGT - SÖTT - TUFFT

    alla de där orden flyger genom mitt huvud när jag ser bilderna på dig!

    Hoppas du får en härlig helg!
    *KRAM* //Bina i ett soligt Borås

    SvaraRadera
  2. OH vad snyggt det är! Du har aldrig funderat på en karriär inom mode/styling? Du är ju helt fantastisk på att kombinera!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Håller med Bina! coolt, gulligt, snyggt, tufft och bedårande på samma gång! Kram sötnos.

    SvaraRadera
  4. Klockrent som alltid:) Ska banta bort dom sista kilona så jag kommer i mina jeans igen ock kan säga adjö till resår;) Kram!

    SvaraRadera
  5. Du ser så fin ut! Ville sååå mycket också hitta en FoL i vitt. Finns dom ingenstans?

    Du är jättesnygg i spetsen och denimjackan, också när du kombinerar spets med skinjacka. Jag gillar din stil.

    Jag har varit här många gånger, men nu kommenterar jag första gången.

    SvaraRadera
  6. Bina: bugar och tackar lite generat. Kram i solen!

    DrMolly: haha... du är för rolig... har faktiskt jobbat med just mode & styling, ett gäng är sedan dock. Nu är det ju bara Mollysar jag kombinerar och jag tror inte att det hade varit så gångbart som jobb. Men tacktack söta för komplimang. Kram!

    Sanni: kram snyggo!

    Linda: det kan inte handla om några kilon att tala om, lutar snarare om nåt fjuttigt hekto PÅ SIN HÖJD. För du är definitivt snygg och smal som få redan nu! Kram!

    Tarleena: superkul att du kommenterade! Jag hittade min vita FoL på Tradera efter långt letande. Jag kan ha dig i åtanke om jag skulle se en vit till. Jag är ändå på ständig jakt efter den i rött. Vilken storlek är det du letar efter i så fall? Kram!

    SvaraRadera
  7. Tck ska du ha Josanne! Jag letar efter den i 2 eller 3. Tvåan är bättre. Jag har ju sett att du vill ha en i rött. Jag lyckades hitta min i rött i stl 2 i tysk eBay, men jag har länge tänkt att om jag ser en annan i rött, ska jag tipsa dig! Ska vi båda hålla ett koll för varandra?

    SvaraRadera
  8. Absolut gör vi det Tarleena! Om du vill kan du ju maila din mailadress till mig så kan vi få tag på varandra lite lättare om någon av dem dyker upp. För de har en tendens att försvinna snabbt om de till exempel visar sig på Tradera. Ha en bra kväll. Kram!

    SvaraRadera
  9. Vaad jättefin du är, eller rättare sagt var i går kväll :0)

    ~Livet i byn

    SvaraRadera