Powered By Blogger

torsdag 8 september 2011

Mina roffade klipp i kedjebutiken

Japp, jag var på Gina Tricot idag, precis som Naimiez gissade. Där jag provade:



















Nu glömde jag visst bort att jag redan har flashat en dagensbild… vem fan har stulit mitt minne… så ni får väl helt enkelt stå ut med två… eller tre egoknäpp egentligen… Skit samma. Det var i alla fall Aida leggingsen som stod som huvudrollsinnehavare för mitt kedjebutiksbesök idag.

Tipset om dem hittade jag hos Mollie Onceinalifetime igår. Tusen tack för det! 199:- styck för dessa kalasbyxeinspirerade benbeklädnader som går helt i linje med sådana jag verkligen har velat hitta någonstans. Ett klipp.
De är dock stora i storlek, därav att jag provade innan jag håvade fram slantar ur plånboken. Jag, som har typ M eller 28 i jeans skulle nog kunnat få in mig i ett par XS också, men då inte den storleken fick haka på in i provhytten så blev det S. Och ja, jag roffade båda färgerna.

Såg på deras hemsida att de även ska ha dem i någonslags powdervariant men de hittade jag inte i butiken. Ska försöka våga mig på en invigning av dem innan veckan är slut…
För är de egentligen jag? Eller rättare sagt kan de bli jag? Det återstår att se…

Nu dristar jag mig dock till att säga god natt, tack, hej hopp och Kram för idag! Tv´n och pizza väntar… Men vi ses imorgon igen om ni känner för det. Take care!

9 kommentarer:

  1. Snygga kalas-byxor:) Får nog kollas in nån gång, jag lever ju i saker med resår i midjan....Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar med resår... Dessa måste provas!
    Jag tror definitivt att de kan bli rätt på dig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset. De fanns på hemsidan så nu är 2 par på väg till mig med:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. :-) snygga! måste nog ha ett par naturvita :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åå, såna köpte jag i våras när de reade inför sommaren för 49 kr styck!!! Fick med ett par naturvita och ett par i powder då :-) Hur sköna som helst

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Kul att du uppskattade tipset! Jag älskar mina och köpte modellen förra året med! De har varit så
    Användbara! Kramar

    SvaraRadera
  7. Åh hallå vilka snygga! Passar perfekt för er Mollyetter ju.

    SvaraRadera
  8. Jag har mina naturvita på idag :-) I våras hade de i beige och grått, kanske är det dem du såg på hemsidan.

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Jag är ju helt ny på det här med ”kalasbyxeleggings” så kul att höra att flera har dem och gillar dem, då kanske det finns hopp för mig också inom detta område… ;o) Kram!!!

    SvaraRadera