Powered By Blogger

tisdag 28 september 2010

Dagens och lite annat svammel

Det blir halshugget idag. Hade bilder från topp till tå också men eftersom kombinationen blek, plufsig, tröttsäckig och taskigaste frillan på den här sidan jordklotet fick det att rycka kraftigt i mina kräkreflexer så hade jag inte hjärta att utsätta er för samma obehagliga känsla.



Scarf scarf, royal
Pinuppbiketten
Light cotton embroidered, lite military
Chrysalis minigown, powder
Jeansleggings från Vila
beige mockastövlar från Ellos

Scarf scarf presenteras i två olika varianter eftersom den första höll kylan lite mer på avstånd i skuggan och den senare när den fick fladdra i solskenet… Så kallt det börjar bli, jag vägrar liksom att erkänna att det är höst men det blir svårare och svårare för varje dag…

För övrigt har jag mest sovit bort hela dagen, hur mycket trötthet är det egentligen lagligt att samla i en och samma kropp?…

Utevistelsen blev en kombinerad tripp av hundpromenad, paketskickande och pakethämtande. Det upplockade innehöll en gammal goding som jag är så lycklig att jag har fått tag på. Visning kommer.
Fast det får vänta till imorgon för gäspandet har återigen hunnit ikapp mig… Sköt om er! Kram!

7 kommentarer:

  1. Kram på dig! Du är fin som alltid, och vi får ses en annan gång:-)
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående talare, du är fin som alltid, alltid snyggt matchat.
    Passa på att sova nu när du är så trött...du har nog en hel del att ta igen.

    Har mailat dig=)
    Ta hand om dig
    kram

    SvaraRadera
  3. Fin som alltid är du hjärtat<3
    Ta det bara lugnt och ta hand om dig så du är utvilad tills på fredag för då ses vi på hotellet!!!!!!
    Jaaa, du hörde rätt:-))
    Tar boxen med mig, och lite plastmuggar till tjejsnacket;-)

    Kraam

    SvaraRadera
  4. Är det sant..gäspar du också som en tok hela dagarna!? Pinsamt eller..haha!
    Vad snygg du var idag! (som vanligt)
    Här har det blåst (elaka nordan) i två dygn nu o är svinkallt ute! Haft min Overcast coat nu, t.om mössa o handskar! Kul va..
    Natti natti, sussilli gott!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Sov på du, det behöver du! Snygg som alltid:) Kram!

    SvaraRadera
  6. Du behöver sova så gör det med gott samvete.
    Stor kram snyggo!

    SvaraRadera
  7. Lingonberrie: ja kanske tredje gången gillt redan nästa vecka??? Vet att jag kommer att ångra mig om idag men försöker tänka ”smart”/på mig själv hur svårt det än är… Kram!

    Filippa: då kastar jag mig in i mailen om en liten stund. Kram!

    Mia: haha… så då får du din hotellfrukost i alla fall… hur kommer du upp? Boxen låter som en bra idé. Kram!

    Annelie: haha… ja det känns som man ska svälja hela huset med sitt gäspande. :o) Ja kylan är allt på väg hit också, det blir vinterjackan med till Göteborg. Kram!

    Linda: känner mig som värsta slöfocken som bara sover och sover… Fast är jag bara pigg i helgen så får det vara värt det liksom. Kram!

    Jeanette: hmmm… ja det där samvetet säger ju att sluta slöa din slashas, så det är en liten kamp att faktiskt lyssna på behöver/vill/ dåligt samvete. Snart ses vi!!! Kram!

    SvaraRadera