Powered By Blogger

onsdag 1 september 2010

Tips i den undre världen…

Jeansleggings var min mission under dagens butiksgalej med Mollysyster Johanssonskan. Men det slutade med att jag kom hem med en underklänning istället… En underklänning med lång ärm. Något jag aldrig sett förut. Rubbad tänkte jag först, men den visade sig efter en provning vara en goding i den undre världen som jag gillar så mycket att jag vill tipsa er andra om den.


Mjuk, följsam och i superskönaste materialet. Dock funkar den inte som huvudrollsinnehavare, i alla fall inte på mig, eftersom den verkligen framhäver varenda valk. Men underklänning betyder ju just under något annat och där lever den verkligen upp.

Spontanprovad med det som fanns närmst här hemma men ju mer jag tänker in den i andra sällskap av de Mollysar som kläms i min garderob desto mer vinner den mark.
Märket är Culture, priset 350:-. Månadens tips enligt mig... Kram!

9 kommentarer:

  1. Tack! Det var ett toppen tips! Måste jag kolla in.
    Ser massor med outfits i huvudet redan. :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jeanette: även om mina bilder här är skitdåliga rent ut sagt så tror jag att den kommer att bli otroligt användbar, inte minst i vinter. Förlängare för både ben och ärmar, precis vad jag har saknat. Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tror du kommer att älska denna !
    Jag kan ju åxå tillägga att denna finns både som kort linne & långt linne, samma spetskant, men lite mer broderier upptill.
    Klarar massor med tvättar & tumlingar ! Superkvalité ! Tummen upp för CULTURE !
    Å tummen upp även för dej ♥ för att du är så jevvla trevlig ♥

    Goder natt !

    SvaraRadera
  4. Godmorgon vännen!
    Vilket bra tips! Ser fin o användbar ut verkligen. Culture sa du, hmm ska vi se om tanten här kan leta upp någonstans..
    Ta det lugnt idag idag om du nu måste gå iväg..
    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Johanssonskan: ja jag kommer helt klart att spana in de långa linnena sen också. Underbart material i dem. Så tusen tack för tipset darling! Och du är jevvla trevlig själv minsann. :o) Kram!

    Annelie: ja den är värd att kollas upp och som Åsa skriver så finns den som vanlig underklänning också. Hon har dessutom erfarenhet av dessa och att de håller i evigheter. Hoppas du hittar någonstans.
    Tyvärr blir det jobb för mig idag… :o( Kram!

    SvaraRadera
  6. Snyggt som tusan! Var i Hbg-trakten fann ni dessa snygglosarna?

    Kram Katja

    SvaraRadera
  7. Hallå där snygging! ;-)

    Jo det känns bra att vara tillbaka och själklart ska det bli ett inlägg om kattungarna.

    Härlig shoppingtur du haft, basplagg är alltid bra att ha. Den svarta godbiten är ju hur användbar som helst och relativt billig med. Me ce like black. =)

    Ha nu en kanondag i solskenet!

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  8. Mycket snygg och användbar kan jag tro! Hoppas med på att springa över en...tack för tipset snygging!!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  9. Katja: det var i en butik på Väla. Jag har tyvärr ingen aning om vad butiken heter, har aldrig varit därinne förut eftersom den ser ut som en riktig kärringbutik… Men jag ska kolla med Johanssonskan om hon vet. Kram!

    Maria: det låter superbra! Har saknat både dig och dina underbara bilder på kattbebisarna, som ju inte lär vara bebisar längre :o) Kram!

    Adela: ja jag tror att den kan bli en riktig klippa i höst- och vintergarderoben. Kram!

    SvaraRadera