Powered By Blogger

onsdag 22 september 2010

Omöjlig operation & paket att hämta

Eftersom det inte finns någon produktbild på Quicktip tunic, lite indigo så tänkte jag att jag skulle fixa till en sådan själv. Genom att på något sätt mixa de här två:


Joråsåatt… är man tekniskt efterbliven så borde man kanske fatta på förhand att det skulle vara en omöjlig operation…
För trots att jag har tafsat på varenda funktion i Photoshop så blir det bara pannkaka av alltihop.
Alltså läge att inse sig besegrad av sina begränsningar… Men bara för tillfället. För man kan ju faktiskt chocka sig själv och fixa det nästa gång… ;o)

Nu ska jag dock göra mig iordning och gå och hämta ett paket, från en kär Mollysyster, som jag precis upptäckte har landat på mitt postutlämningsställe. En hett eftertraktad Molly men jag är riktigt supernervös att den ska vara för liten…
Vi ses senare. Kram!!!

5 kommentarer:

  1. Jisses, du är uppe med tuppen haha. Själv har jag nästan precis vaknat ;-) Ska bege mej i i tvagninshuset om en liten strax, sen kör jag till moder & sen plingar jag.
    ♥ Ses snart

    SvaraRadera
  2. Nä det här med teknik o data lever sitt egna liv!
    Vad spännande med ditt paket..hoppas det passar dig nu!
    Har hämtat mitt paket idag med Eden Melton coat, provar o provar o provar.. Den är såå snygg!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Den ä rinte dum alls, såg den i någon butik för ett tag sedan..
    kramar

    SvaraRadera
  4. Det där är jag ur dålig på. ( läs helt kass o kan inte alls)
    Men tror säkert den är super fin.
    Hoppas få se ditt paket sen.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Ja jag har missat att svara er här... sorry... Kram vänner!

    SvaraRadera