Powered By Blogger

torsdag 26 september 2013

Aktuell status bara för att jag vill visa...


... de schysstaste pjuxen jag vet just nu. Ash Quick. Samma som de svarta som varit på tapeten här tidigare i veckan. Lite sliten look, hög klack men utan att dra in den där svajande styltkänslan, och fransar. I love fransar! Hela kitet ihop gör att jag utnämner dem till mina klara favoriter för tillfället. Och de trots att de är oingångna och därför inte helt samarbetsvilliga... Vad har ni för favoritpjux just nu?... Tjing! Och take care!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Båda mina Ash-skor är favoriter! Älskar det märket! Supersköna och inga skavsår. Kram

    SvaraRadera
  2. Najs. Mina är de båda paren jag shopsade på Öland. Helst de bruna, så himla sköna och ingen ryggvärk, trots klack! Klem

    SvaraRadera