Powered By Blogger

torsdag 26 september 2013

Dagens & om att inte skita i det för en gång skull


Lite läppglansjox som enda smink i plytet förutom den varjedagobligatoriska mascaran och vips ser jag ut som om jag har störtat rakt in i en sminkfabrik... Kanske för att jag inte kan, fattar, har minsta begrepp om det där med makeup. Och därför hellre skiter i att befatta mig med det. Men! Nu vankas det rolighetsbegivenheter med kombatant på annan ort och då tänkte jag att jag kanske skulle försöka schyssta till mig. Lite ansträngning för en gång skull. Joråsåatt, det gick ju bra... Fast koftgrejen, Odd Molly Triumph någonting, som jag premiärar, är ju rätt fin i alla fall så det får fan väga upp till dugbar klass... ;-) Rapport i någon form lär komma... Ja inte om huruvida jag åker i fängelse för fulsmink utan en sådandär slags rapport a la dagbok, liksom... Peace out! Kärlek & Respekt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: