Powered By Blogger

lördag 24 maj 2014

Dagens totalbortglömda & en bytesefterlysning


En liten snabbrotning under ytan i garderoben och vips stod jag med en blus jag inte ens visste att jag ägde i handen. Odd Molly Priceless print blouse, multi. Trots att jag efter en stund kom på att jag ville ha den länge, snudd på idiotjagade den på rea. Ett klockrent tecken på att jag har åt helsike för mycket kläder och därför kommer troligast fler att få flytta inom det närmsta och därmed börjar även undvikandet att garderobsrensa närma sig ett slut… På tal om kläder så raggade kamrat Jeanette efter dessa två år gamla mjukrosa Pleasejeans superlänge.


Nu lyckades hon äntligen få tag på dem och hämtade hem dem igår, för att genast upptäcka att de är en smula för små. Så därför rycker jag härmed ut med en bytesefterlysning. Är det någon som har dem i S och önskar ett par mindre så är det bara att hojta. I en kommentar här eller på mail oddjosanne@gmail.com. Eller om någon för den delen har ett par Small att sälja… Kram för nu! Och trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. Vilken storlek har din kompis?

    SvaraRadera
  2. Jag har xs i de rosa jag kompisen som söker en S :)

    SvaraRadera