Powered By Blogger

tisdag 3 juni 2014

En bra liva-upp-situation

Så väntas ännu en dag på fixarstråt. Vilket till stor del är detsamma som fast med göromål på tråkfronten. Fast det lutar åt att det kommer att bli, kännas, vara lite enklare idag, när solen håller sig borta och jag redan kommit en liten bit. Och jag dessutom fått bästa presenten, som inbjuder till roligt framöver. Med bästa kortet.


Sommarkortet. Som betyder fria resor vart som i hela stora Skåne mellan 15 juni och 15 augusti. Så lite reseplanering i bakhuvudet samtidigt som det fixas och donas på tråkfronten känns ju som en bra liva-upp-situation… Hur gör ni för att ta er igenom tråkiga måste-ting? Dags att sätta fart... Peace out! Och take care!

3 kommentarer:

  1. Bra kort det där! När det gäller tråkiga göromål så har man ju dom dagligen. Bara att avverka fort som fan! Säger hon som sitter med pappershög som ska till revisorn. Och skjuter på det några dagar till;) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har alltid musik när jag städar till exempel. Gärna något glatt och fartigt som ger energi. Lycka till! Johanna

    SvaraRadera
  3. Härligt med kortet. Jag tittar ibland på ett webbavsnitt när jag städar, eller lyssnar på det. Tipsar gärna om det här http://www.svtplay.se/video/1756813/avsnitt-2-kattens-hemliga-vagar

    kram!

    SvaraRadera