Powered By Blogger

söndag 29 juni 2014

Finlunch, kattsandsjakt & fjärilsbädd


Egentligen säger rubriken allt. Om vad jag till ganska stor del har sysslat med denna dag. Varit på båtrelaterad finlunch med min mamma och en av hennes kompisar. Släpat med mig Jeanette på en flerfaldigt butiksförlagd jakt efter kattsanden jag brukar köpa men som verkar utrotad i de närliggande butikerna. Och så anlände äntligen mina reashoppade påslakanset från HM i veckan, därav ett nybyte till detta fjärilsprydda och fräschdoftande kit söndagen till ära. Nu återstår en matlagningsrond, lite arbetsknutna förberedelser inför morgondagen och kanske en liten skvätt fotboll på det. Så peace out & kram för den här veckan!

2 kommentarer:

  1. Köpte du bäddsetet på hm hemsida? Jag hittar det inte där. / Pia

    SvaraRadera
  2. Ja på "rea-avdelningen" men det var lite drygt två veckor sedan så det kanske är slut? :-(

    SvaraRadera