Jag tog en kort paus från feber, min nya stalker John Blund och mitt mellan dessa ångestframkallande ingredienser; försök till fixande med viktiga och därmed automatiskt skittråkiga papper. En paus för att istället bli vallad av hundarna i parken.
Och absolut inte minst en paus för att smaka på hur det känns att ha Mollysar på sig efter två dagar i sunkstass. Det var en snudd på euforisk förnimmelse kan jag meddela… :o) Och så här såg det ut, precis innan jag stegade från lägenheten:
Nja det kanske inte ser lika überläckert ut som det kändes men det behöver vi ju kanske inte riktigt låtsas om… Och dessutom var det då. Nu är jag tillbaka i mitt smått miserabla ekorrhjul… där tristess i såväl outfit som göromål och mående gäller. Och bara för att skoja till det; lite ilska också…
Som i en människa som jag gjorde en tjänst genom att klicka hem en Tradera-auktion åt, och dessutom betala den. NU, idag, när den har anlänt och allt så har den där människan plötsligt inte råd att betala mig för den längre… grrr!!! Ja, det får bli att kasta ut den här istället, eftersom det är något som jag själv redan har.
Så är ni på jakt efter en rosa scarf scarf så kan ni ju titta in lite senare när jag har hunnit ta bilder av den… när mr Make, som har hämtat ut den kommer hem med den… Annars har jag inte så mycket mer att komma med just nu, mer än en Kram!
Och absolut inte minst en paus för att smaka på hur det känns att ha Mollysar på sig efter två dagar i sunkstass. Det var en snudd på euforisk förnimmelse kan jag meddela… :o) Och så här såg det ut, precis innan jag stegade från lägenheten:
Nja det kanske inte ser lika überläckert ut som det kändes men det behöver vi ju kanske inte riktigt låtsas om… Och dessutom var det då. Nu är jag tillbaka i mitt smått miserabla ekorrhjul… där tristess i såväl outfit som göromål och mående gäller. Och bara för att skoja till det; lite ilska också…
Som i en människa som jag gjorde en tjänst genom att klicka hem en Tradera-auktion åt, och dessutom betala den. NU, idag, när den har anlänt och allt så har den där människan plötsligt inte råd att betala mig för den längre… grrr!!! Ja, det får bli att kasta ut den här istället, eftersom det är något som jag själv redan har.
Så är ni på jakt efter en rosa scarf scarf så kan ni ju titta in lite senare när jag har hunnit ta bilder av den… när mr Make, som har hämtat ut den kommer hem med den… Annars har jag inte så mycket mer att komma med just nu, mer än en Kram!

















































