Powered By Blogger

lördag 1 oktober 2011

Dagens - i fyrkantsförpackning

En hel del annat än klädkombotankar att stå i och en klocka som rusade på likt värsta racerföraren i tävlingstagen ledde till dagens hetspåsatta stass. Som om ingenting annat i alla fall gjorde en sak: att framhäva min fyrkantiga kroppsform:


Svampbob i ny färgförpackning… det är jag det… Om jag är nöjd med det? Nja, inte direkt… men eftersom det är jag själv som har ätit mig fet så får jag väl helt enkelt ta och suga på den klassiska kommentaren ”skyll dig själv”… Fast jag kan ändå inte låta bli att undra hur fan jag kunde låta det bli så här. Dumt… Kram!

2 kommentarer:

  1. Fast en sak jag funderar på:
    Varför heter det att vi kvinnor är feta men på män heter det pondus?

    Äh vi är många som gillar dig oavsett
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vet inte om jag egentligen någonsin funderat på andras kroppsformer..(mer än min egen då!)
    Däremot är jag genuint intresserad av människan inuti! Tror jag faktiskt du också är, dessutom är du snygg, eftersom du har så god smak! (fniss...)
    KRAM

    SvaraRadera