Powered By Blogger

lördag 29 oktober 2011

Dagens - mitt osexiga bidrag men även lite skryt

Egentligen känner jag att jag inte har ett vettigt jota att komma med just nu. Men eftersom jag ingår i en infantil sekt där en av de dagliga ritualerna går ut på att man tvingas visa upp sig själv i sina osexiga plagg så kommer mitt bidrag här: 
 


Men eftersom ytterkläderna inte finns med på bilden så kommer de som ett separat, men ack så viktigt tillägg för att få min barnboksvärld of today korrekt:


Och eftersom man helst även ska skryta fett med allt man shoppar, framförallt när man är arbetslös och lever i misär... eller om det nu var tvärtom... svårt att uppfatta alla anonyma... så kan jag inte låta bli att kasta in bilden, som jag inte kunde låta bli att ta… på paketet jag plockade upp hos ”mitt” DHL-ombud idag:


Mitt absoluta favoritgodis som bonus, tack synska vännen T!… Inuti det bruna pappet något jag haft, älskat men idiotiskt nog ”lyckats” sumpa i en tvättmaskin… och nu return of ett älsklingsplagg. För jag har sådana, många sådana, och det trots att jag enligt prussiluska Thulin inte tänker efter när jag tar på mig mina Mollysar… fast det här är ingen Molly…

Haha… märker ni hur mina zigenargener, de blattiskt känslospirande sinnena som bor i mitt blod fick ta över här? Såklart ni gör… Fuck you Camilla Thulin och detsamma gäller anonyma fegdårar! Och Kram sekten! Nu ska jag fixa taco... :o

5 kommentarer:

  1. Ha ha, du är ju bara såååå skön :)

    Så bra skrivet

    Ha det superdupergott ikväll

    Kram från en annan infantil sektmedlem

    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Zoo är riktiga barndomsminnen; de och Violpastiller.
    Blattegener är faktiskt en berikande del; vänta tills du får se min ryskättade ilska ;)
    De anonyma är ju här och där som vi vet.
    Polisen tar hand om denne vad det lider.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, fan vad glad jag blir när jag läser. Du är för härlig.
    Kramar från Madicken

    SvaraRadera
  4. Älskar dina blattiskt känslospirande sinnen!!

    Kramar och du har bästa språket

    SvaraRadera