Powered By Blogger

tisdag 25 oktober 2011

Om att vilja hålla auktion för att hjälpa katter

Jag har drabbats av en släng att vilja göra något bra. Och eftersom jag är en tvättäkta kattkärring så tänkte jag göra det genom att hålla lite auktion här för att samla in pengar och därmed hjälpa Lena som har katthemmet där vår Muffin kommer ifrån, ni kommer dit om ni klickar HÄR och går in under Lena K´s katter.

Muffin Rubin som liten i katthemmet Foto: kks.nu

Så för att kunna förverkliga det så ger jag mig härmed ut på tiggarstråket… Jag har lite smått jox själv som jag kan auktionera ut men ju mer desto bättre, tänkte jag… så därför undrar jag om ni känner att ni har något som skulle kunna få gå under auktionsklubba här? Och där alla slantar som kommer in oavkortat skänks till Lenas katthem. Det behöver absolut inte vara något fint eller märkvärdigt, men ni kanske har något som ni inte använder, kanske något smycke, en sjal, en bok, någon liten inredningspryl, eller vad som helst egentligen…
Tackar på förhand och hej för idag. Vi ses imorgon igen om ni vill. Kram på er!

15 kommentarer:

  1. Självklart! Jag kan sponsra med nåt hår-jox. Och sablar vad söt det lilla muffinset är på bilden:) Kram

    SvaraRadera
  2. Absolut! Sponsrar mer än gärna med något!! Du kan väl maila din adress så skickar jag något! Kramar

    SvaraRadera
  3. Klart jag sponsrar! Är kattkärring jag med:) Får tänka till med något bra, maila mig din adress så skickar jag till dig.

    Kramar du fina

    SvaraRadera
  4. Jag skänker oxå något.
    Har mailat dig.
    Kram till dig o djuren
    Titti

    SvaraRadera
  5. Ja här finns som sagt en del; bara att välja bland Odd Mollykortlekar och annat.

    SvaraRadera
  6. Jag skänker också, ska rota lite, men räkna med ett litet smycke från mig.
    Maila gärna upplägg så sponsrar jag!
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Jag skänker givetvis något till en så bra förening,:) Kram :)

    SvaraRadera
  8. Åhhh vad glad jag blir! Tusen tack fantastico ni! Jag mailar er imorgon. Kram & Gonatt!

    SvaraRadera
  9. Hej Josanne!

    Jag skickar någonting till dig till auktionen.
    Mailar dig.
    Kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  10. Jag skänker också något! Fantastiskt att det finns så fina människor! Å kattkärring är jag med :) Har kvar din adress :) Kramar

    SvaraRadera
  11. En sak jag gärna också vill slå ett slag för är att det föreningen behöver förutom pengar är stödhem.
    Jag kan intyga att man gör en insats och det är fantastiskt att se en katt som ex bott ute komma in och bli en gosig kompis.
    Och det är tvärtemot vad man kan tro också härligt när de får ett eget hem. Trots att man fäster sig =)

    Så släpp in en hemlös katt hos dig så slipper den frysa i vinter medan föreningen hittar ett hem åt den.

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Jag vill också stödja katthemmet! Melja mej gärna hur jag ska gå tillväga!
    Hälsningar Anna
    Hamrånge Hov&Tass
    anna@hovotass.se

    SvaraRadera
  13. Min dator är superseg och stannar upp i helt omotiverade stirr hela tiden, men jag jobbar på att maila er alla under dagen, så ni vet… Kram!

    SvaraRadera
  14. loppi sudde sigge vill också vara med och stödja katthemmet .maila till mej paulakarinaandersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Paula: vad kul! Jag kommer inte in i min mail just nu tyvärr men provar igen lite senare, annars mailar jag dig imorgon istället, ok? Kram!

    SvaraRadera