Powered By Blogger

måndag 10 oktober 2011

När det går som man har planerat & vill ha det

Då var det dags igen. Att skumpa fram längs en tågräls, men så här ett par timmar senare är destinationen hem. Och humöret absolut i förnyat skick. För precis som mina misstankar sa så var en dejt med lovelyaste Lingondarlingen...



... och lite Mollyprovning exakt vad som fattades för att jag skulle känna mig snygg, smart, happy och på gång igen... Nja kanske inte de två första punkterna då... Men. Med mig har jag två Mollysar. Så idag gick verkligen allt som jag hade planerat och ville ha det. Vissa dagar har man bra tur med lyckan! :-)
Återkommer med provningen och nykomlingarna lite senare. Take care. Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Fan vad härligt! Klart du mår bättre nu:) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Låter som bästa sysselsättningen en höstig måndag!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Kul med en Lingondag! Skönt att du mår bättre:)
    kram

    SvaraRadera
  4. jiipppeee! att du är ok igen och på G är toppen. Tur det finns fina Lingon som kan energiboosta:)

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Of course a date with Lingonberrie is just what the doctor ordered to help you feel better. I am glad that the day was a success and I will wait for the test pictures.
    Sweet dreams, sweet lady!
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera