Powered By Blogger

söndag 2 oktober 2011

Konsten att skaffa sig febern från ingenstans

Det sa bara pang och som från ingenstans så låg jag plötsligt i sängen med kraftiga febervibbar... :-( och här är jag kvar flera timmar senare. Glor lite på tv...


... och dricker Oboy, sover lite, slöbläddrar lite på Nätet i telefonen och tycker ganska synd om mig själv faktiskt. Fast jag har i alla fall väldigt fint sällskap...


... av såväl Muffin katt som båda vovvarna. Jag har ett knä som är en smula uppfuckat, ett löst ben som ligger och skvalpar därinne och som emellanåt gör sig påmint i form av kraftig smärta. I går knäckte det till ordentligt i det och jag har bara fått mer och mer ont sedan dess. Om det är det som har påkallat uppmärksamhet av febern vet jag inte, men något jäkelskap är det... Nu har jag fått beklaga mig lite så Kram för nu... och hoppas ni har en bra kväll därute!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Åååå lilla stackare! Hoppas du kryar fort. Bästa sällskapet när man är sjuk är ju faktiskt de små kissekatterna...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Uj trist att du är dålig men attans vilket härligt sällskap du har! Tack gullunge för din kommentar inne hos mig. Hemma igen nu och genomtrött men väldigt lättad över att det är klart! Bli frisk nu :)
    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Är det din tur nu:(((((
    Usch och blä! Krya på dig. Kram!

    SvaraRadera
  4. Usch så mycket på en gång.
    Tur du har mysdjur som håller sällskap.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Stackars dig! Hoppas du kryar på dig fort! Kram

    SvaraRadera
  6. I hope that you are feeling better soon.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  7. Nämen, krya nu på dig!!! Dumma knä!! kram kram:)

    SvaraRadera
  8. Tusen tack söta ni! Mår fortfarande skit men har i alla fall lyckats vara uppe lite mer nu på förmiddagen. Alltid något. Massa Kram!

    SvaraRadera