Powered By Blogger

måndag 24 oktober 2011

Lapp eller inte lapp – det är frågan

Jag har fått en fråga som jag inte kan svara på och därför kastar jag ut den här i hopp om att någon annan sitter inne på svaret. Det handlar om den här Mollyn:


Appeteaser dress, lite blue 

Och en tjej som har klickat hem den på Tradera, och reagerade på att den saknar den lilla lappen nere i hörnet. Det ser ju onekligen ut som att den ska finnas om man tittar på produktbilden…
Så frågan är alltså; har denna lapp eller inte lapp?... Take care. Kram för nu!

7 kommentarer:

  1. Jag har en i chalk och en i apricot och båda är äkta och har lapp. Dock har jag aldrig hört om några kopior av dessa. Kan det vara så att säljaren sprättat bort lappen?

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Gud vad gulligt av dig. Tack för hjälpen!:)
    Trevlig dag!

    SvaraRadera
  3. Tror säljaren gör som jag dvs sprättar friskt :) Borde dock ha stått i annonsen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack söta ni för hjälpen! Jag tror också att lappen är bortsprättad av säljaren, så maila henne och fråga. Kram på er allihop!

    SvaraRadera
  5. Min har lapp, men jag har faktiskt råkat ut för en äkta LK som saknat lapp. Missar förekommer tydligen...

    SvaraRadera
  6. Min dotter har en sådan, och den har lapp!

    Helena

    SvaraRadera