Powered By Blogger

fredag 14 oktober 2011

Jag, den tredje gåsen & Babuschka

Tjohoo, jag lyckades landa i storstan idag! Så både mitt kärleksmission och ett ganska ogenomtänkt spontanuppdrag gick i lås... :-) varpå jag har dessa två kassar i sällskap så här på hemåtfärd igen:


Japp vi pratar två nya Mollysar... Om jag säger att det är jag, den tredje gåsen och Babuschka som reser i samlad trupp så kanske ni kan gissa? Om ni vill... Annars kommer svaret lite senare. Tillsammans med mitt sprillans nya shoppinglöfte, hårt knutet till det jag har i påsarna... Fy fan vad jag kände att jag drygade mig nu, hela inlägget igenom... Sorry... & Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Haha så det är därför inte sjalen finns kvar på AjaBaja? Jag är också sugen på den så jag får väl försöka hitta den någon annanstans nu. Du vet inte mer var den finns? Kram från Lia!

    SvaraRadera
  2. Bilden ger verkligen intrycket av en nöjd shopperska :-)
    Snygg Dagens förresten, den wrapen är verkligen härlig i färgerna!
    Ha en skön kväll! Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Tack för idag snygging! Och jag blev minsann lite peppad allt...:_D :-D
    grattis till fina sjalen!
    Du är bäst.

    SvaraRadera
  4. Hmmm, inte kan jag gissa inte. TELL US!!!:)

    Kram och ha en fin helg
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. En blå gås tror jag att du har slagit till på:) Ska bli roligt att få se Babuschka på dig! Kram!

    SvaraRadera
  6. Lia: ja sorry… ;o) Men den finns kvar i Odd Mollys egen webbutik: www.oddmolly.com. Eller fanns i helgen i alla fall… Håller tummarna att du får tag på den för den är helt lovely! Kram!

    Helena: haha… ja så himla superglad jag var när jag satt där. Och är fortfarande. Och tack för komplimang, jag älskar också färgerna i den wrapen. Kram!

    Lingon: du är minst lika bäst du! Så det så… :o) Kram!

    Vivvi: eftersom jag är knasigt slö på att svara på kommentarer här så har jag redan avslöjat vid det här laget. Måste skärpa mig… Kram!

    Linda: japp, exaktamente! En blå gås bara stod och skrek att den saknades här… :o) Kram!

    SvaraRadera