Powered By Blogger

lördag 29 oktober 2011

Lite uppdatering om kattauktionen

Jag har fått mail med frågor om hur det går med auktionen som ska hjälpa Muffin Rubins kompisar på Lenas katthem där hon bodde innan hon flyttade hem hit. 
 
Muffin i detta nu: övervakar så allt går rätt till

Så jag tänkte uppdatera er lite om det här och nu efetrsom jag inte hinner med att svara på alla mail: Jag har fått in supermycket saker, vi pratar någonstans runt 25-30 objekt som kommer att auktioneras ut här. Just nu håller jag på att bena upp i allt, mailar de som har skänkt saker, inväntar svar, försöker få ihop rättvisa och schyssta utropspriser, plita samman texter… allt på norra jordklotets segaste dator…
Sedan ska jag ta bilder, fixa dem och sammanställa allt på bästa, enklaste och vettigaste sätt. Samtidigt har jag lite andra irl-baserade grejer att göra idag.

Så. Jag räknar inte med att hinna få ut auktionen här förrän någon gång under morgondagen.  Så sorry, men ni får härda ut till dess… :o). Kram på er för nu!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det är mycket mer jobb än vad man tror att hålla en auktion. Jag har gjort det själv en gång och aldrig mer eftersom det var så tidsödande. Jag håller tummarna att det flyter på och du slipper för mycket strul och jobbiga frågor. Jag vet som sagt hur otroligt jobbigt och energikrävande det kan vara.
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Vilken tur då att det finns människor som gör saker fast det är jobbigt.

    SvaraRadera