Powered By Blogger

lördag 15 oktober 2011

Tecknet på att man verkligen är kvalificerad…

… till att hålla köpstopp måste väl vara när man klickar hem ett plagg, får det i sin ägo, öppnar, provar och gör tummen upp. Men ändå glömmer bort det på direkten… För det är ju så pinsamt att man nästan borde bli dömd till fängelse för idiotslarvigt förfarande.
Och det är därför precis vad som egentligen borde hända med mig nu… som håller på att garderobsrensa lite smått, och plötsligt hittar denna i gömmorna:

Imprime tunic, powder

Hemklickade på 30% från CountryDreams väldigt nyligen. För att den var på rea, för att jag storgillar den jag redan i chalk och för att jag tycker att mönstret är galet, lite a la schizofreni nästan, vilket jag känner passar mig… Inte minst med tanke på att jag lyckades glömma bort den på två sekunder… Men idag får den revansch, för den hakar just nu på när jag småpysslar i slowmotion här hemma. Och snart även under den stundande vovvenaden.
See you lite senare framåt dagen igen, om ni vill… Take care. Kärlek & Respekt!

5 kommentarer:

  1. Vad snygg den är!!! Och superfin till dig!
    Ha en mysig dag! Kram! Helena

    SvaraRadera
  2. Hahaha - jag som köpte en Melton Coat i Barkarby nyss och glömde att jag Traderat hem en liknande i somras ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är galen;) Skulle aaaaaaaaaldrig hända mig;) Kram

    SvaraRadera
  4. Haha :)) Ja ibland är man mer än lovligt snurrig :) Kram

    SvaraRadera
  5. Helena: tack söta! Kram!

    Frösötös: haha… jag var supernära att göra detsamma med en tunika på Tradera för ett tag sedan, som tur var kom jag på det samtidigt som jag blev överbjuden… :o) Kram!

    Linda: haha… av någon anledning så tror jag inte riktigt på dig… ;o) Kram!

    Odd me: ja man får väl skylla på att man är snurrig… känns bättre än dum haha… :o) Kram!

    SvaraRadera