Powered By Blogger

måndag 10 oktober 2011

Dagens - som fick nog och hoppade på ett tåg

Jag fick bara så mycket nog av sjukdomsbaserat sängnötande att jag helt enkelt var tvungen att släpa mig upp, kasta på mig en dagens stass, denna combo...


... rota fram mitt resekort, få med det i väskan och sedan hoppa på ett tåg, som jag befinner mig på just precis nu. På väg mot Malmö för en dejt med Lingondarlingen. Och lite Mollyprovning. Två saker som lätt är två av favoriterna i konsten att pigga upp sig.
Och vill det sig riktigt väl så återvänder jag inte hem utan sällskap i bagaget. Inte av Lingon dock, men troligast av en av hennes Mollysar som vi planerar att jag ska få adoptera... Dessutom har jag en tidigare testad tunika som jag inte kan glömma, och en som jag aldrig har provat men som ändå har snott åt sig utrymme i min skalle. Och dessa båda aspirerar också på att få bo i min Mollyrob. Återstår att se vilken... om någon... spännande eller hur... ;-) Eller inte... :o) Kram för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: