Powered By Blogger

onsdag 5 oktober 2011

Dagens - som smiter ifrån

Efter att ha besökt min fine lillebror på sjukhuset så befinner jag mig just nu i tatueringsstudion för att hjälpa herrduon att packa inför mässan i Lissabon som de ska åka till imorgon... fast harkel och host som jag bara var tvungen att göra detta superviktiga inlägg istället för att ge mig in i och börja röja i det här kaoset:


Men eftersom jag inte har så mycket viktigt att förtälja er så får det bli en dagens lite rätt och slätt, eller snarare kanske en dagens som mest speglar zigenardragen jag har i blodet:


Och nu kom jag på nästa aktivitet för att komma undan med att smita ifrån... Jag ska öppna och plåta innehållet i paketet som jag hade med på ett hörn i förra inlägget. Återkommer med dessa knäpp lite senare. Hoppas ni har en bra kväll. Kärlek & Respekt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Lång time no livstecken; kanske en update när du är gräsis? =)

    SvaraRadera
  2. Snäll du är som hälsar på brorsan..hoppas han kryar på sig snabbt.

    kramar!

    SvaraRadera
  3. Vad din bror kan skatta sig lycklig som har dig som storasyster..
    Som Nalle Puh sa, "En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket"
    Sköt om dig
    Kram Sanne

    SvaraRadera
  4. Är det inte dags att visa innehållet i paketet snart:) Kram gumman!

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg är du! Tack för paketet och den fina presenten :) Jag blev så glad :)) Kramelikram!

    SvaraRadera