Powered By Blogger

onsdag 5 oktober 2011

Blogglandia har gjort mig till ett freak

Inte nog med att jag skämmer ut mig fett genom att gå och idiotplåta mig själv i folktätaste city...


... nu försöker jag toppa det genom att göra det här inlägget under min framfart genom folkmassorna... Blogglandia har gjort mig till ett freak... ;-)
Paketet ja, innehåller en Molly... avslöjande i bildform kommer senare, nu ska jag till sjukhuset och hälsa på min inlagda lillebror. Kram till nästa gång!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Är det snyggaste guldcarcaisen du har på dig? Åh vad jag är sugen på en sådan! Suck! Kram

    SvaraRadera
  2. Man blir helt coco! Men det är en ganska härlig galskap :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Odd me: ja det är guldsjalen. Jag vet att du har sagt tidigare att du är intresserad av den du också så jag håller span åt dig. Dumt nog så vet jag bara en enda butik som hade den, Odd Molly-butiken i Köpenhamn där jag köpte min men jag kan ju ha fel. Kram!

    Oslotigern: haha… klockrent sagt! Håller absolut med att om det är en härlig galenskap. Och jag tycker att jag har börjat skita bra mycket mer i vad folk tycker överhuvudtaget sedan jag gav mig in i kockoland… :o) Kram!

    SvaraRadera