Powered By Blogger

fredag 28 oktober 2011

Shoppa - nej, Swappa – okej…

… och av just den anledningen kan jag härmed stolt och lyckligt presentera:      














Port-a-home big cardigan, winter white

Min absoluta guldkandidat av Odd Mollys 130 utprånglade koftor denna höst och vinter. Som jag var tvungen att kasta på mig direkt utanför Schenkerplacet längst bort i stan. Och sedan hade på mig under drama coaten under vår drygt två timmar långa promenad. Den är en smula sticksig, med betoning på en smula, för jag får panik om det kliar, men det var bara precis de första minuterna som jag tyckte att det gjorde det, sedan gick det liksom över.  

Nu ska jag ut och snurra en sväng till… men imorgon DÅ ska jag börja ta tag i kattauktionen och maila er alla som har hört av sig. Ha en kanonbra kväll. Kram!

5 kommentarer:

  1. Och det står ju ditt namn på den koftan.....
    Undrar om Madicken hade en sån;)
    Ha en bra kväll, själv ska jag kränga godis till mellanstadie-elever snart....
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fantastisk kofta! Grattis till den :) Ha det gott ikväll! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jättecool kofta! Själv är jag gräsis så snart blir det date med Ben och hans polare jerry ;)
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  4. Den koftan är som gjord för dig!
    Ha en trevlig helg!
    //elisabeth

    SvaraRadera
  5. Tack tack snälla ni! Som sagt min absoluta favoritkofta, precis så galen med alla hängande saker som jag älskar. :o) Kram!

    SvaraRadera