Powered By Blogger

söndag 2 oktober 2011

Listan – del 12: bästa köpet

Det får bli en till punkt på Katinkas lista idag eftersom jag ligger så back med den:

BÄSTA KÖPET - Om man bara får välja ett plagg? Och varför?

Jag har svarat på den här frågan vid ett par tillfällen tidigare och då hävdat att CC jacket är och förblir mitt bästa köp. Det håller jag fast vid fortfarande men eftersom det är ett tråkigt och uttjatat svar så dristar jag mig till att lägga till en sak till frågan så den istället lyder bästa köpet i år. Och då blir svaret den här:


Cascais i multi. Anledningen till det valet är att jag är sjaloman och denna är så grymt skön i mjukaste bomullen och så passar den till precis allting. En trotjänare som kommer att få hänga med riktigt ofta och väldigt länge.
Och med det avslöjat säger jag tack och hej för denna veckan. God natt & Kram!

2 kommentarer:

  1. Saknade dig på träffen! Tråkigt med feber hoppas att den ger med sig snart!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Lillis: tack söta! Ja det känns lite trist att inte kunna vara med i år. Så vi hade kunnat upprepa vår lilla egendejt från förra året. Hade så gärna velat träffa dig igen! Hoppas det blir någon annan gång. Kram!

    SvaraRadera